foxorder

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
foxorder

Detta är vår spelgrupp, det finns många spelgrupper men vår är bara vår!


    Karaktärsdrag

    Ralph
    Ralph
    Ralfaeron
    Ralfaeron


    Antal inlägg : 60
    Join date : 11-03-15
    Age : 37

    Karaktärsdrag Empty Karaktärsdrag

    Inlägg  Ralph tis mar 15, 2011 5:35 pm

    Ibland blir det ju så att när man startar en ny kampanj så kan man ha det lite svårt att "hitta rätt" i sin tolkning av karaktären. Jag vill starta en tråd för att diskutera spelarnas tolkning av sina karaktärer och hur man kan utveckla detta. kanske uppfattas karaktären på ett annorlunda sätt än vad som är tänkt?

    Jag kan börja. Min karaktär är tänkt att vara den trevliga personen som inte tar sig själv på för stort allvar. Vilket bland annat yttrar sig genom hans klädstil, att min karaktär går runt med solglasögon och trenchcoat är snarare ironi på vad som anses vara cool klädstil än att han faktiskt försöker vara cool.
    Jag misstänker att min karaktär delvis framstod som en "pajas"... exempelvis episoden med att göra tecknet för pistol och skenskjuta mot mörkhyade män på bussar. Detta är inte något som min karaktär i vanliga fall skulle göra...Snarare ett uttryck för en trött och glad ralph.

    jag vill och kommer agera för att min karaktär ska framstå som trevlig utan att vara skämtsam. Lätt för att bli allvarlig utan att vara sur. Har svårt för att ta till våld men när han väl gör det agerar han overkligt våldsamt. Ni får gärna ge lite feedback på hur ni uppfattade min karaktär så att jag i större utsträckning kan revidera mitt sätt att spela honom inför nästa gång.

    Ser gärna att ni andra gör något liknande gällande era karaktärer.

      Aktuell tid och datum: mån apr 29, 2024 3:42 pm