foxorder

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
foxorder

Detta är vår spelgrupp, det finns många spelgrupper men vår är bara vår!


    Downtime 4 Luc

    Ralph
    Ralph
    Ralfaeron
    Ralfaeron


    Antal inlägg : 60
    Join date : 11-03-15
    Age : 37

    Downtime 4 Luc Empty Downtime 4 Luc

    Inlägg  Ralph ons feb 08, 2012 9:25 pm

    1310-1320
    Jag fokuserar mycket på Mari och hennes liv under dessa år. Jag börjar få minnesbilder av hur hon har sett ut och vad hon gjort. Jag förmodar att det kommer sig av Michaels minnen. Kan jag på något sätt försöka gräva djupare i "Michael" och finna fler minnen om andra saker? Jag fortsätter att utveckla mitt stöd i Paris.


    1320-1330
    Undersöker Tremereklanens närvaro i Paris. Försöker kartlägga hur många som frekvent uppehåller sig i Paris och vad de gör. "Befriendar" gärna någon för att få reda på mer. Jag fjärrskådar på La Mona ganska ofta. Vad gör hon? Vilka umgås hon med? Var håller hon hus? Även på hennes överlevande child... Jag övervakar också den övriga gruppen då och då. Bara för att ha lite koll på vad de gör. Skickar de telepatiska meddelanden om det går (samtalar. Huvudsakligen kvar i Paris under tiden och utvecklar min relation med min sire och nätverket.


    1330-1340
    Börjar skriva anteckningar om Mikaels live och hans synsätt på hur man ska leva och hans dröm samt hur man kan tolka detta. Börjar ganska sporadiskt men blir snart ett omfattande projekt. Tar hjälp av Georgios och Henry i Caleis för att sammanfatta och kategorisera det jag skriver ner. I vissa fall har de säkert också något att tillföra. Jag står dock för den slutgiltiga boken då de andra saknar talang för att skriva. Fortsätter Kolla La Mona och hennes Child, samt Mari.

    Börjar också skriva om Janus och kartlägger vilka cainiter han hade samröre med under sitt liv.

    13-40-1350
    Fortsätter att skriva och börjar också kartlägga vilka Michael hängt med i ett ”Släkt/kontaktträd”
    Cainiter som visar intresse får ta del av Luc skriverier. Vi för långa diskussioner om filosofi och historia. Reser till Ur och bedriver utgrävningar/astral projektioner. Kan man hitta något av intresse kanske? Fortsätter kolla Mari och Lamona


    1350-1360
    Börjar resa runt till olika platser för att ta reda på mer förstahandsinfo. Rom, Indien och Persien. Besöker gamla Cainiter och cainiter som varit i kontakt med Janus och Michael. Nedtecknar deras syn på vad de stod för och de dom vet om Michael. Spårar ner Maris fränder, vilka har hon genom historien umgåtts med? Kan de ge mig ledtrådar till vem hon är och var hon kan hålla hus?


    1360-1370
    I Calei för att sammanskriva allt från resorna, bor i universitet ett tag. Sedan drar jag till Paris för att återta mitt arbete där. Salianna visar mer intresse för mig än tidigare och vi inleder så sakteliga en romans. Hon ber att få vara med i mitt projekt vilket jag villigt går med på. Hon verkar ha ett visst intresse av att jag ska göra en liknande ”biografi” om henne men jag erbjuder mig inte eftersom mina nuvarande åtaganden håller mig sysselsatt.

    1370-1405
    I Paris utnyttjar jag min inflytande för att få Cainiter på genomresa att stanna längre i Paris. Dvs sådana som har haft kontakt med Mari, Michael eller Janus. Mitt kontaktnät i Paris gör att jag ofta kan erbjuda dem en fristad i Paris, anseende i societeten och andra tjänster. Detta gör att allt fler reser till Paris och träffar mig istället för att jag ska behöva jaga ner dem. Mitt kändisskap och mitt inflytande samt mitt breda kontaktnät i Paris omgivning gör att jag har mycket att erbjuda. Informationen flödar in till staden och mitt ihärdiga tjänstutbyte gör att jag känner de flesta. Jag får rykte om mig att vara en insiktsfull individ som alltid har underhållning till övers för andra. Om det så är för intressanta diskussioner, tillställningar eller kanske en jakttur på Paris gator. Allt för att få mina besökare att känna sig speciella och få dem att ge mig det jag vill ha...

      Aktuell tid och datum: sön maj 12, 2024 12:50 pm